dinsdag 19 augustus 2014

Lijsttrekkersdebat PS2015 in ’t Smelnehûs

Op dinsdag 26 augustus 2014 vindt het eerste van drie lijsttrekkers debatten plaats in het kader van de Provinciale Statenverkiezingen. Op 18 maart 2015 zullen de kiezers van Fryslân uitmaken wie de provincie gaan besturen. Drie lijsttrekkerkandidaten van D66 zullen de degens met elkaar kruisen om de D66 leden de mogelijkheid te geven de beste lijsttrekker te kiezen. Aanvang 20.00 uur in ’t Smelnehûs in Drachten.

lijsttrekkers-300x140

Onze kandidaatlijsttrekkers voor de Provinciale Statenverkiezingen, Sietze Schukking, Margreet Mulder, Mark de Roo, willen zich graag persoonlijk aan u voorstellen.  Daarom organiseert D66 Fryslân in samenwerking met verschillende D66 afdelingen een drietal lijsttrekkersdebatten. De debatten vinden plaats op de volgende data:

– dinsdag 26 augustus 2014      Drachten  (organisatie D66 Smallingerland/Opsterland)
   – dinsdag 2 september 2014     Leeuwarden
   – dinsdag 9 september 2014     Heerenveen

't Smelnehûs

Welkom in DRACHTEN:

Gastspreker: Reinier van Dantzig,

Gespreksleider: Wieke Paulusma

Plaats: ’t Smelnehûs,  Moleneind Noordzijde 14, 9203 ZP Drachten (0512 542 208)

U bent van harte welkom om één of meerdere van deze avonden bij te wonen. Iedereen is welkom! Naast het debat is er ook gelegenheid om persoonlijk kennis te maken met de drie kandidaten. Noteer deze data alvast in uw agenda en kom kennis maken met Sietze,  Margreet en Mark !

Namens het bestuur van D66 Smallingerland en D66 Opsterland en de Permanente Campagne Commissie van D66 Fryslân,

Erwin Keun,
Voorzitter D66 Smallingerland