zondag 11 oktober 2015

Economie en natuur: vriend of vijand?

Gaat economische ontwikkeling samen met sterke punten als natuur en leefbaarheid? Daarover gaat het op 29 oktober a.s. op het symposium Economische ontwikkelingen in Zuidoost Friesland met als gastspreker o.a. Eerste Kamerlid prof. dr. Alexander Rinnooy Kan.

Op donderdag 29 oktober 2015 organiseren D66 Zuidoost Friesland, Smallingerland en Heerenveen een symposium over de economische ontwikkeling in Zuidoost Friesland. Het symposium staat in het teken van de verbinding tussen economie, natuur, leefbaarheid en duurzaamheid.

Naast Alexander Rinnooy Kan zal ook Anne Jan Zwart, directeur van Ecostyle en Gerard Kremer, voorzitter van MKB Nederland Noord spreken.

Het symposium vindt plaats In het Victoriapark in Wolvega en begint om 19.30 uur. Het is gratis toegankelijk voor alle belangstellenden. Opgave kan via de website: zuidoostfriesland.d66.nl.

Op dit symposium willen wij ideeën delen om de economie in de regio Zuidoost Friesland te stimuleren met behoud van de sterke waarden van het gebied. Een avond met inwoners, ondernemers, onderwijs en beleidsmakers om zo elkaars visies te delen en versterken. Maar ook om prikkelende ideeën van de sprekers mee te nemen.

Poster_symposium_20151029_URL