Kandidatenlijst 2018-2022

In maart 2018 zijn er weer verkiezingen! De lijsttrekker is huidig wethouder Ron van der Leck. De nummer twee op de lijst, Roy Postma (22) is al langer actief voor D66, zowel binnen Smallingerland als daarbuiten. Als student bestuurskunde en echte Drachtster weet hij wat er speelt. Ook heeft hij ervaring opgedaan bij de Bewonersraad…

Gemeenteraadsfractie

Dit zijn de mensen die zitting hebben in de gemeenteraad van Smallingerland namens D66. Momenteel zijn er twee fractieleden en één fractievertegenwoordiger.

Bestuur

D66 Smallingerland kent momenteel een driekoppig bestuur. Zij worden voor een periode van vier jaar gekozen en zijn verantwoordelijk voor de organisatie van de afdeling het contact met de leden. Het bestuur is altijd opzoek naar bestuurlijke versterking, dus schroom niet en neem contact met ons op.

Steunfractie

Dit zijn de mensen die de gemeenteraadsleden ondersteunen. De steunfractie komt eens per twee weken bij elkaar om te vergaderen. In maart 2018 zijn er weer verkiezingen! D66 is hard bezig met het verkiezingsprogramma en het updaten van de website!

College van B&W

Het huidige college van Burgemeester en Wethouders is in mei 2014 geïnstalleerd en kent vier wethouders, waaronder D66 wethouder Ron van der Leck. In maart 2018 zijn er weer verkiezingen! D66 is hard bezig met het verkiezingsprogramma en het updaten van de website!

Contact

Kom met ons in contact via: Ga naar onze contactgegevens Facebook Twitter YouTube